czwartek, 24 lipca 2014

Polecam Fairy Tail

A teraz kolejne anime mi się spodobało,czyli Fairy Tail.Jest to ciekawe anime , które opowiada o losie tytulowej gildii,czyli Fairy Tail,ale jednak są główni bohaterowie i to ich losy obserwujemy.Tymi bohaterami są Grey,Erza,Natsu,Lucy czy Happy zdradzę jeszcze,że później załążą drużynę,a ich przygód nie będzie brak.Sama może nie jestem przy końcu,ale nie żałuje tego.na serio jest to farte anime,które polecam każdemu kto lubi anime i chętnie oglądnie losy m.in. gościa który zawsze znajdzie sobie wroga czy coś do rozwałki.Miłego oglądania i dzięki za lajki.

A oto nasi bohaterowi główni:


 




Happy i Natsu





A teraz weznę i napiszę mały dialog,mam nadzieje,że go nie poknoce za bardzo:
Ja : Happy a czym ty wogule jesteś?
Happy : Magicznym kotem z Edolas.
Ja : Dobrze,a powiedz mi jedno czy się zakochałeś w pewnej białej magicznej kotce,a jej właścicielką jest Wenda (Jeśli dobrze pamiętam-dop.aut)?
Happy : Jest tutaj?!
Ja : Niestety nie . Wenda za bardzo bała się gadać ze mną,więc odmówiły.
Happy : To ja też.
I Happy odlatuje.
Ja : Powodzenia Happy.
-Happy z dala : Aye.
"Ale ten Happy jest happy."-myśl Asi
Ktoś tam : Ile jeszcze?
Grey : Spokojnie Natsu , będzie jeszcze twoja kolej .
Natsu : Sam się uspokój . Za ilę wchodzę !?
Ja : Eeee....teraz Natsu.
Natsu : O
I wchodzi i siada wesoło na krzesełku.
Natsu : Coś to krzesło nie wygodne.
Ja : Eeee..tak Natsu,możemy pogadać?
Natsu : Ale będzie walka?
Grey : idiota.
Natsu : Masz coś do mnie golasie?!
Ja : Będzie źle.
Natsu i Grey walczą.Po kilku minutach wreszcie Erza mówi:
Erza : Spokój!
I spokój nastał,wreszcie!Jestem Happy jak Happy.
Ja : Dobrze,to ja podziękuje ci Natsu.
natsu : E,dobra.
I idzie wsiną dal,czyli na stolik z mięsem.
Ja : Może tak teraz gol...znaczy Grey.
Grey : Witaj Asia.
ja zaskoczona :
Gdzie masz ubranie?!
Grey też zaskoczony i słyszymy od Natsu:
Natsu : Golas!!!!!!!!
Grey : Mięso zercza!
Natsu : Miętówka!
Grey : ognio plujka!
I walka po za naszymi oczami.
Ja : Przynajmniej tutaj mi nic nie zdemolują.Lucy możesz wejść i ze mną pogadać normalnie?
Lucy : Pewnie
Lucy siada i....
                       CDN

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz