środa, 21 maja 2014

Rozdział 82

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~Oli
Szłem i gadałem z Natalią.Byłem nadal w siódmym niebie,chodź jej brat ostrzegł mnie o skutkach mojej zdrady Natalii,ale ją kocham i nie pozwolę jej odejść bez walki.Jak weszliśmy to pierwsze co nam się rzuciło w oczy to nasze zdjęcia jak się całujemy,powiedzieliśmy tylko:
-Anita.
I zaczeliśmy je zdzierać z boksów,ścian,kubłów innych przedmiotów codziennego urzytka w stajni.Na szczęście Anity nie spotkaliśmy jej.Po stajennych obowiązkach wziąłem Natalię na oficjalną randkę,na lodziki.Kupiłem truskawkowe  z czekolową posypką.Zjedliśmy,a po tem to na impreze,powiedziałem do natalii:
-To na imprezę idziemy?
-W takich ciuchach?-zapytała mnie Natalia
-Jak nie to nie.To kiedyś indziej,hm...to..może..idziemy do kina na film 3D?-zaproponowałem
-A masz bilety?
-Nie,ale załatwie od kumpla pracującego w kinie.Chyba , że wolisz siedzieć przed kompem.-powiedziałem
-To chodźmy do kina.
I udaliśmy się tam,na miejscu zapytałem kumpla:
-Możesz mnie i ją wkręcić?
-Za 200 zł,nie dobra za 30 zł za osobę.
-Okej.-powiedziałem
Dałem kase,a on nam bilety i duże 2 popkorny i duży jeden napój.Siadliśmy na tylnych miejscach,piliśmy z jednego picia i jedliśmy popkorn,od czasu do czasu mówiąc coś o filmie.Kiedy się skończył była noc,a całą drogę do domu natalii przegadaliśmy o nim,pod bramą pocałowałem ją i powiedziałem:
-Do jutra skarbie,dobranoc.
-Dobranoc Oli.-powiedziała z uśmiechem
Jak ja kocham jej uśmiech.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~Natalia
Wróciłam,a Pein od razu mnie pyta:
-Co robiliście?Gdzie byliście?Co mówił?Czy ciebie zranił?Co robił?Czy coś mówił na mnie?
-Wiedz tyle,że byliśmy na fantastycznej randce w kinie.-powiedziałam idąc na górę
A potem spać.,

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz