sobota, 19 kwietnia 2014

Rozdział 75

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~Oczami Anity
-Dobrze,a więc moja koleżanka kochała pewnego chłopaka,zwał się on Din, a ona Kamila,ale wszyscy mówili na nią Kami.Ale wracając do opowieści,ona to ukrywała,czyli swoją miłość,on wreszcie zmęczony jej unikami i tym że ona go nie kocha ,powiedział pewnego dnia "Kami słuchaj ja ciebie kochałem..."przerwała mu"Ale jak to kochałem?Ja ciebie kocham!"Powiedział:Nie okazywałaś jakość tego,więc znudzony tymi podchodami moja miłość znikła.Przykro mi Kami , ale tak to jest jak ukrywasz miłość."Powiedziała z nadzieją"A przyjaciółmi zostaniemy?"On"Nie,nie dam rady.Żegnaj Kami na zawsze."
I to koniec opowieści.
-Mam też drugą.Ta bardziej jest na miejscu.Była sobie A i Riko.A kochała Riko i to ukrywała,unikała go,wreszcie on powiedział
-Zostajemy parą czy kumplami?
Uciekła A i unikała go,wreszcie ją dopadł i zapytał,a ona zrobiła błąd bolesny dla nich obojga:
-Nie możesz wiecznie uciekać.Para czy przyjaźń.
-Nie wiem sama Riko.Kocham ciebie ,ale ..znowu chce przyjaźń.Nie wiem sama Riko.Proszę nie osodzaj mnie zbyt surowo.-powiedziała zmieszana A
-Wybaczam ci A,ale wreszcie wybierz,męczy mnie to wszytko A.-powiedział Riko
-Chyba,no wiesz...hm..przyjaźń.
-A nie kochasz mnie A?-zapytał Riko
-Tak,lecz wiem że byłyby kłótnie.Wybacz mi,lecz przyjaźń musi być.-powiedziałas smutna A
-To koniec.Nie wytrzymam przyjaźni z taką laską jako koleżanką.Teraz ty mi wybacz A.-powiedział Riko.
-Wybaczam,ale ostatni....no wiesz tak no pożegnanie.-powiedziała A
-Tak.
Pocałowali się.Był to pocałunek ostatni.Już się nie widzieli i ich to bardzo bolało.
-Chwila A to Anita,czyli ty?-zapytała Natalia
-Tak żałuje ,że nie powiedziałam wcześniej mu że wolę przyjaźń.Teraz ty zdecyduj czy wolisz los Kami czy być z Olim jako przyjaźń lub chłopak.Ty wybierasz Natalio.Ja już odjeż,ale ty uciekaj lub wstaw czoła Olimu.
Odjechałam do Oliego,tam mu powiedziała,że nie mwidziałam Natki.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~Oczami Natali
To co powiedziała Anita,sprawiło że postanowiłam pogadać z Olim w stajni.Ruszyłam tam,nie chciałam stracić przyjaźni Oliego ani jego miłości,ale głownie przyjaźni

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz