niedziela, 9 marca 2014

Rozdiał 58

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~Narrator
Teraz tylko dziewczyny miały sobie dawać prezenty.Zaczęły się zbierać,lecz brakowało jednej,a raczej dwóch.Nasza Anita zaczęła szukać naszych zgub,a kiedy znalazła przyprowadziła je do szatni.Dziewczyny zaczęły sobie dawać prezenty,przytym był też spory hałas.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~Oczami Ilony:
Zaczęłam szukać Anity.Po kilku minutach znalazłam i dałam mój prezent:

-Dziękuje ci Ilona,a to dla ciebie.-powiedziała i dała:

-Anita to ja już pójdę,mam do roboty dużo rzeczy.
-Ale będziesz na imprezie?
-Pewnie.Zawsze i wszędzie.Pa
-Pa.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~Oczami Emili
Podeszłam do Anity i dałam jej to:

A Anita mi dała to


Potem poszłam dać Tiffani:

A to dałam Natce:

Miałam dać Zosi,ale jednak się rozmyśliłam.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz