czwartek, 13 marca 2014

Rozdział 62

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~Narrator
DJ zaczął grać muzykę,która rwała do tańca.A jak ktoś nie tańczył to Anita i Oli brali do tańca,więc nikt nie podpierał ściany.
~~~~~~~~~~~~~Oczami Anity
Co chwilę kogoś wyciągałam z Olim spod ściany.Po 2 godzinach siadłam na łwce,a po chwili dołączył do mnie Oli.Zapytałam go:
-Ty też gonisz wszystkich z ściany Oli?
-Tak.Czy oni boją się tańczyć czy nie umią?
-Nie wiem Oli.
-To pokażmy im~-powiediał Oli wstając i ciągnąć mnie
Po chwili byliśmy na środku,no nie mogłam już się wycofać więc się wzięłam do tańca.Nawet nie zauważyłam kiedy wszyscy poszli za nami w tan.Nagle ktoś powiedział do Loiwera:
-Oli mogę odbić Anitę?
-Pewnie.Natka gdzie jesteś?!
Oli poszedł szukać Natki,a ja tańczyłam z Tomem.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~Oczami Oliego:
Musiałem pogadać o naszym pocałunku z Natką.A teraz była świetna okazja , ale jej nie mogłem znaleść.Wreszcie wpadłem na dziewczynę w czarnej sukience,zapytałem ją:
-Hej,jesteś nowa w stajni?
-Tak,a ty to Diego?
-Nie Oliwer,ale mów mi Oli.Widziałaś Natkę?
-Znam ją ,więc tak.Poszła  na pole do swojego konia.
-Aha,dzięki?
-Czasmin,a gdzie jest Diego?
-Tam.-pokazałem na gościa tańczącego na parkiecie
-Dzięki.
Poszłem do Natki.Chciała wiać,ale złapałem ją i powiedziałem smutnym tonem:
-Czemu mnie unikasz?
-Nie unikam ciebie Oli.
-Nie kłam.-powiedziałem-Nie lubisz mnie?-dodalem po chwili
-Oli ja cię lubię,ale ten pocałunek mnie no wiesz,chyba ciebie też.
-No mnie też zdziwił,ale też był miły,a tobie się nie podobał?
-No........może.Ale na razie nie szukam chłopaka.
-Rozumiem,ale będziesz moją parą tu na imprezie?
-Pewnie!
Potem tańczyliśmy do białej nocy.Miałem ochotę ją pocałować,ale się powstrzymałem z trudem i to nie małym.Najbardziej podobał mi się taniec wolny.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz