wtorek, 4 marca 2014

Rozdział 45

-Przepraszam za spóźnienie,ale zapomniałam o naszych treningach,a kto to?
-Jestem Anita,a ty wilczyco?
-Ja jestem Maika i jestem strażniczką no nie wiem czego nawet nauczyciele nie wiedzą,bo jestem zagadką i to wielką.:
To Maika:

A to moja Siostra Muza i strażniczka lasu muzyki:

To były wszystkie samiczki,teraz samce.Od razu każdy przekrzykiwał każdego;Krzyknęłam:
-Spokój!Samiczki wracają do nauczycieli ,a samce gęsiemu i pokoleji proszę.
Jak powiedziałam tak zrobili.Najpierw był ten samczyk;
-Ja jestem Cień i pilnuje by tereny ciemne były ciemne:

-A ja to Max,strażnik tego naszyjniku co masz na szi:                                            
-A ja Bombi i robie tu rozruby inaczej mówiąc bilnuje by był chas tam gdie ma być:

-A ja to White i pilnuje to co Błiski:

-Niko i pilnuje czegoś:



-Astri,pilnuje gwiazd na niebie i księżyca:



 -Ja jestem Driwi i zajmuje się drzewami na tych terenach:



-A ja to Felix ,rosnosze i pilnuje toksyn na tych terenach:


-Jego siostra Ksina(też zajmuje się tym)


I jego brat Śmierć(uśmierca wszystko co żywe):

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz