sobota, 8 lutego 2014

Rozdział 6

Teraz akcja będzie rozgrywać się w Niemczech,a tam zawody.Może Anitę spotka przygoda miłosna?Oli się zmieni?A stajnia zajmie 1-wsze miejsce?To wszystko w przyszłych rozdziałach.Przepraszam ,że takie krótkie,ale śpiesze się.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Wylądowaliśmy w Niemczech,ciekawe co będzie się działo i co jest grane u Astrid i cioci?Oli wyszedł,nie wyglądał na podekscynowanego,lecz znudzonego.Poszliśmy do pokojów,jutro pietwszy dzień zawodów.
~~~~~~~~~~~~~~Oczami Oli'ego
"Nuda,byłem w Niemczech 2 razy.Chociaż jest Anita i nie będzie tak nudno.Ciekawe czemu nie ma Astrid?Ciekawe jaki mam pokój,jak będzie zielony,różowy czy najgorsze żółc i niebieski to zabiję właściciela."
Poszłem do pokoju,a tam na ich szczęście był szary.
~~~~~~~~~~Jutro(pierwszy dzień zawodów z trzech etapów):
Były to skoki przez przeszkody,kłus i galop.Nie dałam rady tylko przy kłusie,bo Haczimi był w tym słaby.A nasz Oli dał radę przy wszystkim.A drugi i trzeci etap Oli dał na szęść,a ja na no trochę mi wstyd mówić ale na cztery bo Himacz no jest za słaby na te zawody.

Koniec był taki,że zajeliśmy drugie miejsce.Ja zakochałam się w Tomie Klarku i prawie go pocałowałam,ale Oli mi przerwał.Astrid nadal jest nie jestem pewna,ale może mieć źrebaczki!Jestem hepi :)A Oli chyba też się zakochał w kimś.A Nati zrobi coś na cześć 2-go miejsca,nie wiem co,ale na pewno będzie super.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz